Subject: Elektrilevi projekt: LC0349 - Kalmari tee 8 uus liitumine madalpingel, Karla küla, Rae vald, Harju maakond.
From: "Kubbi Janar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Apr 2024 13:09:47 +0300

Tere

Edastan kooskõlastamiseks projekti  Kalmari tee 8 liitumine madalpingel ja
võrgu ümberehitus (sama töö raames)

NB! Puudub seletuskiri ja IKÕ joonised. Kuna tegemist on suuremat sorti
tööga siis palun esialgu vaadata üle, kas üldse teie kinnistutel on
võimalik teostada töid nii nagu hetkel projekteeritud. Siis edasi saadan
korrigeeritud korrektse joonise(d).

Janar Kubbi

Projekteerija

Mobiil: +372 56607557

E-mail: janar,k <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn, 10112

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.